tisdag 2 juni 2009

Hej världen, här e jag!

Oj, har visst inte orkat skriva nåt på några dagar.. Nån som saknat de, I don´t think so. ;)

Helgen då.. Ja, vi grillade här på lördagen med Casper och Erica. Efter ett tag så tog vi cyklopederna och begav oss in till stan, och jag har nog inte skrattat så jävla mycket på en färd tidigare som då!! Fy bubblan alltså!! Plus att jag satt på pakethållaren vilket man int har gjort sen man va tonåring! Shit va ont i arslet jag hade efter alla guppar och gropar.. Casper hade ju en så häftig cykel, utan växlar men han körde ett litet race mot oss andra.. Ni skulle ha sett hans min alltså!! Och bara de att han satt på en cykel så har vi skrivit historia. :D Kul va de iaf.

Söndagmorgon va liiiite seeeeg! Hade ju druckit 3 glas vin och så skulle vi ju fara till norrtälje och handla mat.. Inget vidare bra att kombinera vin med en tidig morgon kan jag ju säga... :/ Men vi kom fram och hittade massor med grejer. Mest mat, som kaffe, pasta och skithuspapper i stora lass. (lär inte behöva köpa de på några månader) En jacka fick jag med mig oxå, fast de int va meningen.. Ojdå.. :) Men har alltid villa ha en Everest jacka som dom har på Stadium men dom kostar ju multum och de här va i princip likadan men för "endast" 400sek. Jag tycker de va billigt iaf.. :) Och fin! Me like.

Julia kom hem igår!! Min älskade lilla sötis!! <3 Hon och jag har planterat lite uteblommor på trappan idag. 5 gånger för stora engångshandskar men de gick nog bra de med. Hihi! Så nu har vi fint, en stund iaf.. Saken e ju den att jag ska komma ihåg att vattna fanskapen oxå. Jupp jupp.. Dom lär väl kolavippa om en månad, typ! :) Men de e fint så länge de varar. Morsan höll på att garva ihjäl sig när hon fråga va de va för blommor, va fan sku jag veta va dom heter... Dom e ju fina, räcker int de liksom???!!

Imorn blir de att jobba en kortis, 9-16. Skönt! Hoppas på någorlunda bra väder så jag kan ränsa lite ogräs så att vi får smultron i år oxå.

8 dagar kvar nu!! :) :) :)

1 kommentar:

Diana sa...

Jo jag saknar det =)
Läser din varje dag. E lite tråkigt bara att läsa samma inlägg igen o igen "lol"
Skriv gärna oftare!

Såg att du hade tackat till inbjudan. Välkommen!