onsdag 29 juli 2009

Anything new??

Oh yes!! :) Jag har ny frilla igen!! Blev lite kaxigare den här gången så man ser nog tydlig skillnad. Lite konstigt e de att se sig i spegeln, tittar, svänger bort och hastigt igen. Va fan?! Ja just ja, jag har ju pannlugg!! :D Jag gillar de och har fått kommentarer eftersom de int är så diskret och dom har varit bra. Sen e de ju om dom säger hela sanningen eller ljuger mellan tänderna...?

Annars har de inte varit såå mkt extra.. Julia for till papsen sin och har semester med honom nu 2 veckor. Va skönt! Men om 4 får hon ha med mig. Skulle villa fara till Skansen eller Junibacken med henne. Sku va skoj! Har ju aldrig själv varit dit, endast Kålmården då man va typ 3 äpplen hög. Får se får se. De va ju int såååå dyrt att åka heller.

På söndag ska vi till norrtälje och inhandla lite matvaror plus annat smått och gott man hittar på vägen. De brukar ju kunna bli en del.. Har jag rätt eller har jag rätt??! :)

Nå nu tror jag att jag ska sätta mig ute i solen och ta en cig och helt enkelt int göra så mkt! Johnny skruvar på Fjäders Opel och när den e klar ska han till jobbet och skruva ännu mer, suck!

That´s all folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo Cuz!
Som du såg på fejjan kommer vi till kobben imorgon, jag och Moa blir en vecka, och FABBE KOMMER HEM på lördag!!!Yeeeee!
Så vi töser lär ju träffas, eller hur!?
En grymt nyfiken på din nya frilla!
KRAMIZ