onsdag 15 juli 2009

Lax, mums!

Jag va lite duktig idag och lagade fisk i ugn med vitsås och kokt potatis! Guuudars va gott! Synd bara att de e så dyrt att äta fisk, annars sku man äta de oftare!

Igår blev jag av med rishögen som jag har. :D Den har ju stått här utanför ett tag och mariehamns stad tyckte att den inte sku stå där mera så dom lämnade en lapp på rutan att den ska va borta vid ett visst datum annars bogserar dom bort den mot en lite summa av 143€ plus moms. Ronny (Bärgarn) va så snäll att han släpa iväg den till sitt garage! De tackar vi för! Så nu e den borta! Finally! borde ha gjort de för lääänge sen... uuups! men nu e den ju borta! :)

Å va jag va trötter i morse när klockan ringde 06.00... Tvi! Kunde ha sovit några timmar till.. Men bara man kommer upp och i duschen så går de ju bra, men man ska ju komma upp oxå. ;)

Så ja, nu fick ni läsa lite iaf.

Puss å kram, ses på stan! :)

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Föra den till skroten?! Gjorde jag, väntar på pääängar nu =)

Petra sa...

näe.. han tog den bara till sitt garage så att jag blir av med den! :)