torsdag 23 juli 2009

Klirr i kassan!

Har fått ihop en stor summa pengar redan på 2 dagar så nu ska jag belöna mig själv med frissan och Julle-Bulle ska oxå få nåt fint! Jisses, jag höll på att tappa hakan när hon visade lappen på hur mkt jag hade sålt för redan nu. Men de e skoj, att de faktiskt löna sig!

Idag kom Pernilla & Christian, och Julia blev så ledsen då int mummi och Ida ska sova här nå mera... :´( Hon grät... Gulle då.. Men de gick ju över som allt annat efter en stund. Så nu har Johnny, Pernilla och Christian farit på RockOff, utan mig........ Ja! Just de! HMPF!! You just wait and see...

Imorn e då sista dagen.. Lite sorgligt e de nog. För nästa vecka måste jag återgå till mina "normala" arbetstider...

Nu ska jag höra om lilla damen vill ha nåt i magen innan hon går å lägger sig.

Tack för mig!

Inga kommentarer: