tisdag 21 juli 2009

T.A.K.I.D.A!!!!!!

Jaaa, när alla skriver om hur dom har varit på Takida igår så kan väl jag oxå! JAG HAR VARIT TILL BETTANS BOD IDAG JAG! De ni! :D Jag hoppas då verkligen att jag inte behöver ta tillbaka så mkt! Köp köp köp!!

(så jävla händelserikt liv har jag, hmpf...)


Idag e jag så jävla trött så jag vet varken ut eller in.. Varit stressad idag, säger inte mer än så men FY!! Bettan e avklarad så nu måste jag bara fara in och kolla läget och eventuellt fylla på med grejer om de behövs. Jag e nyfiken på om de går åt att jag sku villa fara dit redan imorn men jag tror jag ska hålla mig tills på to iaf. ;) Värsta grejen liksom... Hah!

Idag har mamsen och Ida kommit hit, snacka om att Julia tappa hakan då hon såg vem som satt i bilen! :D Jag berättade inget åt henne annat än att vi sku få gäster. Hon undrade vad gästerna sku göra här, kanske dricka kaffe eller nåt klura hon ut. :) Tötisen!! Så dom stannar till fredag, men på to kommer Johnnys syster Pernilla och hennes sambo Christian så då måste mamsen och Ida evakuera till stora mormors lägenhet. För fast vi har många rum här så ryms inte alla här!

Så där ja, nu ska jag leka social en stund enda tills sängen kallar!

Have a nice one guys!

Inga kommentarer: