torsdag 9 juli 2009

Inget nytt... egentligen...

De har egentligen int hänt så mkt.. Va till Alastaro på drag race och sov som luffare, på cafégolvet!! Ingen höjdare kan jag säga! Man somna, vakna och somna igen. Säkert tusen gånger! Sen vakna jag 06.06 av att nån svenne idiot spydde i närheten, gomorron gomorron och tack ska du ha! :( Resan dit gick bra, hade sittsällskap i bussen av Fredlunds son Joel. Vilken pajas! Hahaa! Ville höra musik från min mobilephone och satt å jamma! Fick mig ett gott skratt!!

Väl i Alastaro va de ju mulet, förstås! Men jag va/vi va lite förberedda på att ha stolar med och jag tog med mig en filt oxå ifall de sku va kallt. Och bra va ju de för de va kallt!! Sen mitt i allt kom solen fram och då blev de jävligt varmt. Efter nån timme blev de regn och rusk så man hade alla tiders väder den dagen.

Idag har jag varit ledig och träffat charmtrollet Moa! :) (min kusins tös) 8 månader gammal och hur härlig som helst! En massa ljud då man såg killar (hihi) och när man fick nån föda i munnen! Sötisen!! :D De första e ju helt klart ett drag från vår släkt, visst Hanna?! ;) Sen hem och städa lite, för när man har 5 kattor så e de lite hårbollar här och lite kattsand där.. Ibland önskar jag mig en automatisk dammsugare som sku fara kring golven så man sku slippa dra fram en stor grej för att få bort allt skit!

Imorn kommer Julia hem från att ha varit en vecka med papsen sin! :) Så vi ska träffa Moa & Co på måndag har vi bestämt så får Julia passa på att dalta lite med lilla tösen!

Tack för visat intresse!

2 kommentarer:

Marie sa...

det finns faktiskt sån dammsugare att köpa, kostar ca 2000-3000 kr.. mina bröder har en sån.. ser ganska coolt ut när den åker omkring =) å när det börjar få slut på ström kör den själv på laddning.. haha, jag ska inskaffa en sån!

Ior utan R sa...

de låter väldit praktisk... städare! =)