söndag 19 juli 2009

Varför??

Varför är de så när man får barn att man har så förbannat med kläder?? Visst, dom spyr och skiter om vartannat så man behöver byta ofta, men ibland kan de ju bli lite väl mkt.. Nu har jag rotat genom skåp och lådor efter dom finaste plaggen och har prismärkt varenda ett plagg/skor/mössa etc för att ha de klart till tisdagen. Har fått bord på Bettans Bod så jag blir av med lite. De e dom finaste jag har valt ut, dvs sånt som jag själv sku kunna köpa och täckas sätta på min unge. Lite så där känns de ju, men de måste göras!! Och så får man ju en lite slant för de. Så vill ni köpa smått fint så har jag bord nr 20 med helt överkomliga priser, tycker jag iaf! :)

Så nu först ska jag ta mig en dusch, har hållt på med detta nu sen jag vakna..

Hej å hå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjingtjing, upp till vilken storlek?

Petra sa...

hej hej anonym! :) de e allt från 62 till 104, ganska blandat. men de e ju bara att fara och titta ifall man hittar nåt man vill köpa. ;) fr.o.m tisdag