måndag 24 november 2008

Atjooo!!!

Sitter och nyser här... (vill inte bli sjuk!!!!) Har inte tid med såna fasoner... Så de så! Håll dig bort din dumma förkylning!

Ska jag skriva nåt om lördagen kanske.. Ja, de kan jag väl. :) Jobbade först till kl 14 ungefär, sen va de dags att fara hem å laga lite middag, eftersom vi sku träffas hos Karina först kl 19. Latade mig en stund, så gott de gick med lilla damen som ska upp och ner och hit och dit. Klockan närmade sig 19 så Johnny och Julia körde mig till K. Krista va redan på plats hon. Gav pajen jag hade lagat till efterrätt och satte mig i soffan. Nick från kantarellen skulle oxå komma så måste ju vänta in honom. Sen va de dags att börja florra i sig tacos! Fan va gott de kan va! Hade en liten flaska vin med, då jag tänkte att jag inte vill dricka mer då jag ändå kommer att bli väckt tidigt på morgon. Jo men tjena, glöm de! Fick lite till av Karina och mumma va gott de va. Och typiskt nog så finns det endast att köpa på båtarna så jag får se till att köpa det när vi far till sweden den 6:e! :)

Sen satte vi igång och spelade lite Ålands spelet. Hahaa vilket stort skämt jag va då!!!! E ju totalt dum när de kommer till åland och alla dess kyrkor + berg och lite annat man inte har en aning om.... Men jag lärde mig lite iaf. Tur så va jag inte den enda som inte kunde. Nick e ju från Serbien (tror jag) så jag kände mig lugn. Lite mera vin blev de igen... :)

Sen hade Krista ett spel som heter Man & Kvinna så då blev de det efter efterrätten. Tyckte de va ett kul spel faktiskt. Kanske nåt man kan köpa hem... Eventuellt. Mitt i allt blev Petra jätte trött och satt segt i 1,5 timmar till. Sen kände jag att det va nog och beställde en taxi. Tack och gonatt blev de för mig. Va fan, jag hade ju stigit upp tidigt på morgonen oxå och fått jobba lite då nån inte riktigt orkar vara så aktiv som vi andra... Morr! Taxi ->hem->i säng->somnade! Skööönt! Så igår va man lagom slö!

Nu har Julia farit till pappa och ska vara där 2 veckor så det blir jag, Johnny och kissorna så det kommer bli tyst. Men skönt samtidigt. Vi ska ju då som sagt till sve å shoppa lite julklappar och sen fyller jag år igen å vips så e 2 veckor redan slut. Har erbjudit mig att jobba julafton oxå. Vi stänger ju redan kl 12 å int lär man göra så mkt före de ändå..

Nu ska jag sätta mig bredvid min karl i soffan för nu kommer det Sjukhuset och sen blir de ER nästa.

Tjingeling!

Inga kommentarer: