torsdag 27 november 2008

Sprängande huvudvärk

Ja de vakna jag av idag morse! Fy bubblan va ont jag hade! Våga inte ens röra på mig för då trodde jag att jag sku spy... :@ De va bara att försöka stiga upp, få i sig lite frukost med 2 st panadol ner för strupen och tillbaka till vågrätt läge. Vila en timme till å sen va man som e ny människa. Tur fan för det!!

Har varit på stan i flera antal timmar. Kors i taket.. Brukar orka med typ 2, max 3 sen blir de hem. Köpte lite till Sandras bebis som vi ska fara å hälsa på imorn (hur ska jag klara mig att bara titta) och en mössa åt Julia som blev überlycklig när hon fick den. Lite till mig själv oxå, kläder till helgen och lite hårprodukter man inte kan leva utan! Så inte helt fel. Gitta köpte lite julkläder åt Julia som hon ska få ha på sig på julafton, för man kan ju lite klä upp sig även om man bara e hemma.

Nu tror jag att jag ger upp kontraktet för idag och ska krypa ner under täcket så man e laddad inför imorn. För de lär ju va så mkt folk i butiken igen som ska handla för 1 vecka framåt.. "De blir ju lilla-jul!!".................

1 kommentar:

*** Mickiz *** sa...

ja va e d me folk och högtider??!! de e ju som att de får något fel och shoppar som bara den! :P