söndag 30 november 2008

Lottovinst

blev de inte den här veckan heller... Buäää!!! Ska gråta en skvätt.. *snyft* Såja, nu känns de betydligt lättare. :)

Jaha hörni.. Igår va de då middag med Marie på Dinos. KUUUUULLLL!!!!!!! Vi har skrattat och ätit, pratat och skrattat! Vi blev dock bara 4 pers fastän vi sku ha varit fler.. Hade ju hoppats på att Mickiz hade varit med men man lyckas inte alltid få barnvakter just då man sku behöva. :( De va synd. Sakna dig där smulan! Kicki; ja snacka om en rolig figur!! Hur härlig som helst! Förstår att ni har roligt i skolan när hon öppnar munnen! Å hon där Marie.. Hon e nog för go´! Spaning stup i kvarten..

Idag har jag och mannen i mitt liv varit till fröken Blomvall och fixat hennes nya laptop så hon kan kommunicera med omvärlden och komma in i 2000-talet.. :) De va nog dags för henne att komma in i internet världen och speciellt nu när en av hennes hjärtevänner har flyttat till USA för att vara med sin fru så kan dom åtminstone prata via MSN, billigare variant än att sitta i telefon hela tiden. Hon blev eld och lågor när hon blev uppkopplad till nätverket! Gumman då! ;) De e så lite de krävs ibland.

Snart ska jag få sätta min näsa på en bebis hjässa och dofta på ungdomskällan! Åh va de ska bli mysigt! Johnnys kusin har fått en flicka för snart en vecka sen å jag vill ju se de lilla knytet!!! Sen ska de bara bli myspys för hela pengen och speciellt när de e söndag!

Kläm & mys!

1 kommentar:

*** Mickiz *** sa...

mmm, jag ville såååå va me!!! :/ *suck*