tisdag 4 november 2008

Vad ska man göra

då allt bara blir fel? Har försökt med alla metoder jag har, både fysiskt å psykiskt.. Alla omkring bara spottar å fräser, ena efter den andra. Familjen kämpar med att få ha de lugnt i framtiden men så e de nån familjemedlem som sätter käppar i hjulet och inte får arslet ur vagnen för att göra sitt eget liv bättre! Jag har varken ork eller lust med att försöka få den att förstå.. Det e så lite man kan göra men inte ens de får man gjort.. Hjälp!! :/ Visst, de finns dagar hos mig också då allt känns så förbannat hopplöst, men de finns dom som har de värre. (Måste ju tänka så iaf) Varför, varför gör man inte något åt sitt liv för att få en bättre vardag??!! Så att alla andra också ska få ha de runt omkring dig.. De hjälper inte med att ringa å gråta när de skiter sig, ta tag i saken istället!

Nu blev de lite avreageringsbloggande för mig idag.. Har inte så mkt annat att skriva men måsta få ner de här så jag kan sluta tänka på de............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör en gallring och ha bara kontakt m dem som ger dig nåt tillbaka är mitt tips. Man orkar inte finnas där för alla..
Kram H

Anonym sa...

Min älskade lägenhet är nu till salu på nätet..suck. Men men, det blir nog fint i det nya huset också.
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/317370

Kram Knussan