fredag 28 november 2008

Klott, klottigt, klottigast...

Är de att färga sitt eget hår konstaterade jag precis nu... :/ Nå, de ska väl bli bra. Måste ju fixa till utväxten till lördagens bravader! Vet int riktigt vem alla vi kommer att vara för att äta middag med Marie men de lär väl märkas! ;) Skojigt blir det!!

Ska fortsätta titta på Idol nu och hoppas på att den yngste av dom alla får åka hem ikväll. Även om han e bra när han e sig själv så tycker jag inte att han passar som Idol...

Puzz puzz på mina söta troll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej knusse!
Livet börjar återvända, och jag har liiite tid att surfa igen.Puh! Nu har vi fått in rutinerna för natten, upp varannan timme och utfodra! =)Sen sova nästan hela förmiddagen för att orka nästa natt.. Låter som en dröm va?!
Dagarna flyter ihop, liksom tiden, man är vaken på dagen, man är vaken på natten..så släng dig i väggen tomten, du är inte ensam om att vara vaken på natten! ;O)
Ujuj vad du hinner med mkt skoj, middag, spelkväll, shopping, bio, fest mm mm. Det är bra, det får mig att inse att trots barn återvänder livet!! =)
Nu ska vi ner på stan och fönstershoppa lite eftersom försäkringskassan ger oss såååå mkt pengar, och skatteverket tar en såååå liiiiten del av det redan lilla vi får.. =/
Ha en trevlig helg!
kramelikram Hanna och Moa!

Petra sa...

Åh! Moa.. Härligt namn åt tösen!!! Vi ska titta på Johnnys kusins bebis idag så får jag dofta på henne iaf då ni e så långt ifrån.. :( Jodu, man ska inte glömma bort sig själv även om man har fått barn. Livet får inte stanna upp för den sakens skull! Och rutinerna ni har blir ju bättre bara hon får växa till sig lite. De blir bättre, jag lovar! Höll på att riva bort håret av mig själv dom 2 första månaderna då Julia kom till världen. Men jag va ju oxå heeelt ensam då.. Kramelikram på er!!!!!!!