torsdag 20 november 2008

Dags

att uppdatera era bloggar mina vänner! :) Vill ju läsa!!

Ujanbujan så man har hållt på idag.. Totalt slut! Men de kan ju oxå bero på att man steg upp med tuppen å så e de mörkt när man far på jobb och mörkt nar man kommer hem! :( Inte så konstigt att folk får depressioner då vi inte har nåt ljus! Sku banne mig behöva införskaffa en sån där ljuslampa, men dom e ju icke så billiga. Men man skulle ju få liiite mera ljus än vad de e nu! Så det så! ;)

Har varit till gubbens jobb och bytt till vinterdäck, de va kanske lite dags nu när de kommer lite snö nu och då och rätt som det är har man en halv meter på marken nån morgon när man stiger upp. Julia fick vara med å hjälpa till. Kände sig viktig kan jag lova!! Fick trycka ner bilen när den stod på liften och så rullade hon däcken åt Johnny. Duktig tjej!

Måste erkänna en sak... Jag skulle villa sätta upp lite julpynt!! Men jag totalvägrar innan de åtmistone har blivit december, för annars kan de finnas en risk att man hinner titta på dom "för länge" å sen när de faktiskt e jul så e dom som platt och ingenting... Inväntar på mina julgardiner dessutom så då får jag snällt vänta. (Gubben lär int bli så förtjust heller om jag börjar nu redan.. hihi!)

Nu fick jag ner några rader iaf fastän jag tyckte att jag inte hade så mkt att skriva. Oj så de kan gå! Ska avnjuta en varm kopp tee med honung så jag får upp lite värme i kroppen nu mina vänner, kallt!!

Simsalabim och puff, jag e borta.....

1 kommentar:

*** Mickiz *** sa...

hihi... känner igen detta med jul och fix... skulle också vilja börja redan... men just nu står allt i en låda i köket.. :P men jag jobbar på det! *haha*