måndag 17 november 2008

Dr Pratt e död...

Å lilla jag då som kan va lite känslig (speciellt när jag sitter ensam i ett rum) fick ögonen fyllda med en massa vätska mitt i allt.. När man riktigt, riktigt sätter sig in i en film eller serie så kan man inte låta bli att bli liksom helt inne i det..

Mini-me gick å la sig seeeent ikväll. (Don´t hate me Alex:)) Men hoppas och tror att hon eventuellt skulle kunna sova lite längre imorn då hon och jag ska va lediga. Hon har idag ritat och skrivit 2 st viktiga brev som vi ska posta imorgon, kan tyvärr inte avslöja till vem det är för det finns en risk att det inte längre är en överraskning efter att personen/personerna har läst detta. ;) Men jag skulle måsta t.o.m sova med dom så att vi bara inte sku glömma dom!! Viktigt! Lilla stumpan, hon e så go´!

Så nu vet ni då att jag e ledig från mitt arbete och skall spendera den med att fara till bl.a skattekontoret för att försöka få dom att göra om mitt skattekort.. Kanske jag sku kunna säga åt dom att alla där behöver gå en charmkurs? Kanske, kanske det kanske!? Har jag rätt eller har jag rätt??!! :)

Nu ska jag ut och ta en giftpinne å sen blir de John Blund jag träffar till näst!

Puss på mun och nyp på stjärten allihopa!!

PS. Jag hoppas på att föra höra hääärliiigaaa nyheter snart.. har lite känningar på det. Gonatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var en del tårar som rann på mig med... som alltid när någon i en serie man följer dör...