söndag 2 november 2008

Vem har sagt

att man inte kan ha kul utan alkohol?? Oj hörni vad jag hade kul igår!! Va ju som sagt ut med Gitta å Nette men kvällen började med middag på dinos som var supergod i vanlig ordning. Tänkte ta efterrätt men aldrig i livet att jag betalar 6.50€ för 3 små bollar glass med lite sås och grädde!! Noup, händer inte! Kanske om man känner sig jätte rik eller blir bjuden på en 3 rätters men inte annars. Hur kan man ha sånt pris, på glass??

Vi for till arken redan vid halv 12 föra att slippa köa och de gjorde vi. Kallt va de ju så skönt att man slapp frysa ute. Märkte att vår egen lilla singing bee (Tony) va DJ å de va ju super! Mkt bättre musik i pauserna. Van Grogg (suck) va bandet som spela.. De va sådär. Men jag dansa massor, i princip hela kvällen och Tony t.o.m sa att jag dansar till allt idag. Men han lyfte ögonbrynen direkt när jag sa att jag va nykter.. och fy bubblan va jag hade ont i fötterna! Urk på burk! :@ Fick till och med herr Martin på dansgolvet.. Hihi! De brukar hända typ aldrig! Speksa gjorde man för hela pengen. Vem har sagt att man inte kan ha kul utan alkohol??!! Den har nog aldrig provat.

Sen fick jag vänta i 20 minuter på att få min jacka ur garderoben, mänskligt? Näe, skulle inte tro de. Gänget i garderoben tog bara dom som stod i mitten så Petra fick utbrott å skrek att de finns faktiskt människor på ändorna också! Sen kom lilla Hubbe och hjälpte till. Som om de hade varit så mkt folk där? Tror mera på inkompetenta inhoppare som inte har fått galopp på systemet! (Min åsikt)

Skönt va de att för en gångs skull komma hem nykter med bilen istället för att köa på en taxi som kostar över 10€ från arken hem! Sen satt faktiskt min älskling uppe å tittade på tv kl 04.00 på natten när jag kliver in. Han hade inte kunnat sova.. Så kan de va när man e van att ha nån vid sin sida. Vet själv hur de e då han har jobbat..

Ikväll ska vi titta på Reservation Road, texten intydde iaf att den kan va bra. Mys-pys för hela slanten alltså ikväll. Tror jag ska fara efter lite glass.. Blev så sugen då Johnny sa att de sku va gott. :)

Puzz på alla hjortron!

1 kommentar:

Anonym sa...

MARTIN på dansgolvet???! Ja, jag säger då det. Vart är världen på väg? Finansiell kris, räntorna stiger, och Martin dansar?! ;O)
Haha!
Kram H