torsdag 22 januari 2009

Förbannade kokkofjolla säger jag!!

Vad jag hatar att sätta saker på ett jätte bra ställe (tycker jag just då) så jag säkert ska hitta det/dom sen. Men den platsen kommer man ju inte ihåg sen iaf! För nu efter flytten (obs för 1 år sen) så hittar jag banne mig int mitt Pandora-armband! De e spårlöst borta! Har tittat på alla tänkbara ställen jag kommit på men förgäves så kommer de inte fram! Jag blir både ledsen och förbannad! Den har massor med berlocker och den e ju sååå fiiin och inte va den billig heller, å så hittar man den INTE! Blir tokig!!!!! Fattar inte... :(

Idag har man varit ledig och varit till skattmasarna för att ändra mitt skattekort. Och vad händer... Jo man får världens otrevligaste jävla kärring bakom disken som rekommenderar att jag själv ska göra min ändring på nätet. Men va fan sitter dom där för då??? Jag sku säkert int ens fatta nåt om vad jag ska sätta vart osv plus att jag inte har en printer så de skiter sig i vilket fall som helst. Spotta tillbaka gjorde jag när hon började med att öppna munnen. Idioter! Charmkurs i hur man pratar med folk när man är i servicebranschen sku dom behöva! Fin början på dagen!

Ikväll ska vi fara å spela lite biljard med I&K om nu inte K hade planer vilket han sa iaf.. Äh, jag snattar I då så får vi fara bara tjejer emellan. Och imorn måste jag stiga upp supertidigt bara för att jag ska ta bussen.. Har ju varit så bortskämd då Johnny har varit sjukskriven så har inte behövt stiga upp så tidigt då han har kört mig på mornarna men imorn e de slut på de, han ska på jobb första dagen efter sjukskrivningen. Urk på burk!

Så där va de för idag.

Bye bye then.Take care now!!

1 kommentar:

Anonym sa...

yes... slipper åka ensam då... tihi