tisdag 13 januari 2009

Nej nej och åter nej!

De blidde nog inget mer med huset vi va å titta på.. Inget att ens fundera om man sku göra lite sånt och lite sånt så blir de bra. De var alltför mkt jag skulle vilja få gjort isf! De enda jag "föll för" va köket. Källaren såg ut som jag vet int vad så där sku man behöva göra massor, så i korthet så NEJ! Inget för oss..

I övrigt så har jag fått en ny fin frisyr! De e konstigt hur de bara blir kortare och kortare för varje gång man e till frissan.. ;) Men de e så fint så!! Nu e de bara rötterna som behöver få liten färgklick... Skratta så när jag berätta åt frisören att nu e jag här igen med en jäkla utväxt. :D De hände en grej.. Fniss!!

Nu körde karln iväg för att kolla om han/vi sku få titta på ett annat hus. Får väl se.. Måste ju titta sig runt om man nångång sku hitta ett man inte behöver hyra och slänga pengarna i sjön. För de e ju en investering trots allt, men man vill ju få trivselkänslan iaf när man e å tittar på nåt.

Idag ska vi laga gourmetmiddag... Ugnskorv och potatismos! Känner int för att laga nåt krångligt man måste stå flera timmar med att tillreda. Så med de skrivet så säger jag tack för visat intresse! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din vursting middag låter god :P

Fia sa...

BILD på håret, tack! :D

Petra sa...

De kommer de kommer.. Vänta sig lite! :D