onsdag 28 januari 2009

Hoppsan då..

Har liksom int orka srkiva nåt på ett tag märks de.. Äh. De gör inget!!



Nu ska vi se.. Igår va jag å fixa mina nails igen färdigt till helgen. Dom e så snygga, rosa och svarta!! Chefen tyckte dom såg ut som godis. :) De gör dom faktiskt lite. Ska försöka ta en bild som jag kan sätta hit så får ni se. Sen bar de av raka spåret ut på en promenad med chefen. Va så jävla trött men de va tur att hon fick mig utsläpad för de va nog så skönt, även om jag inte hade ätit nånsorts middag efter jobbet. Inte länge efter de blev jag trötter och somna på fem röda. Har sovit jätte bra hela natten!! Annars har kissorna kommit och väckt mig med hopp eller annat trevligt.



Men jag vill ha huset!! Kan ju int sluta tänka på de.. Men jag har ju inga borgenärer på min sida.. Mamsen har alltid sagt att den dagen jag ska köpa nåt som behöver borgenär så ställer hon inte upp. Papsen har så lite inkomst annars oxå då han e sjukpansionerad så där behöver man int ens fråga. Så de ser ju int så jävla ljust ut från min sida iaf.. Sku ju behöva fara å prata m banken om va dom säger om de hela, hur många vi behöver om vi behöver..



Idag blev de tortillas till middag och om en stund (bara magen har lagt sig lite) så blir de glass m chokladsås, banan och marenger!! Mumma!! Kom å tänka på nyåret så blev jag så sugen!



Kan de bli fredag nu???!!! Håret ska få lite färg och de behövs kan jag berätta. Men ska jag ha helfärgat eller ska jag sätta i nån aning ljusare breda slingor uppe bara?? Idéer?? Anyone?? Nej nu kaffe!!



Puss & kram, syns på stan!!

2 kommentarer:

Ior utan R sa...

ja men å vad gott de där med glass låter, mumma, jag vill oxå!!! åååhhh, men du gumman vi fixar imorn. så blir du så fin så fin. å jag e jätte nyfiken på dina naglar... =) rosa å svart e ju så snyggt ihop!

mamaMill sa...

Jag är nyfiken på naglarna!! :D Jag är däremot dålig på hårtips haha.. Saxen brukar åka fram först xD