lördag 17 januari 2009

Förstår inte...

Alltså jag förstår inte varför man inte kan svara på en fråga då man ställer den på msn eller annan chat?? Näe, man loggar ut istället! Fett dissad!! Här trodde man att vi ändå va kompisar men tydligen så har jag tänkt fel! Kom fan int sen och säg att jag inte har haft tid eller annan skitförklaring! Bah!!!! Sug purjo!! :@ (De gäller ingen på den här holmen sen btw, måste bara skriva av mig!)

Är något mätt i magen.. Ska man alltid måsta äta så jävlä mkt?? Blir ju bara så jäkla trötter.. Kaffe nästa!! "Hålla, servitören! Kan vi få en kopp kaffe till efterrätt??!!"Ska väl gå å koka mitt kaffe själv då.. Kom på att vi inte hade nån servitör här. Hmpf!

Nu går jag då......

Hej då......

E du fortfarande kvar????

NU GÅR JAG! HEJDÅ!! :)

Inga kommentarer: