fredag 16 januari 2009

Oj herrejestas eendå..

Säger man i Las Pargas emellanåt! Måste nog dra till med de jag oxå.. Bara för sakens skull! :) De e ju hela 3 dagar sen jag va ens aktivt vid datorn. Äh, som om nån sku ha missat mitt bloggande då? Yeah right.. :)

Jaha, få se nu då.. Vad har hänt?? Julia blev också friserad av Io på onsdagen, och hon satt som en ängel på stolen. Mamma fick int ens titta på.. "Mamma! Sätt dig ner!" löd de bara när jag försökte tjuvkika bakom soffan. Men hon blev så fin så! Tack tack säger vi! Sen körde vi hem friserarn´ då vi ändå va på väg hemåt, upp via snabbt och "fick" en Dust it (guds gåva till kvinnor) och sen hem igen. För att göra så gott som ingenting!

Men kan ni förstå, jag va så jävla trött igår så jag gick å la mig redan lite över 9 igår kväll. Alltså de gick ju tammefan int att hålla ögonen öppna. Mars, mars skickade jag Julia till sängen så jag också fick krypa ner under täcket. Inte tog de många minuter så va de träff med John-Blund! Helt slut! Så man sov då ungefär si så där 10 timmar och pigg som bara den på morgonen! Ingen stress och ingenting.. De har jag saknat! Har liksom int riktigt kommit upp ur sängen så pass tidigt nu de här vinterhalvåret så man inte sku ha nån stress för att hinna i tid till jobbet + Julia till dagis före, men de kanske tar sig nu då!? Hoppas!!

Den 31.1 har vi nu slagit fast att vi ska åka på en kryssning med Birka. Första gången jag sätter min fot på den sen den kom ut på vattnet.. Blir 4 pers och Johnny har redan bokat underhållning till karlarna; Whiskeybaren! Förstås! :) Vi tjejer får väl gå å boka nån fin behandling åt oss då som underhållning! ;)

Nepp, nu tackar jag så mkt för idag så ska jag väl skriva snart igen!

3 kommentarer:

Ior utan R sa...

jooo, behandling vill mej ha! =) skulle vara finfint de! =)

Diana sa...

Sätt in en bild på Julia i hennes nya frisyr =)

Marie sa...

e de din present som går av stapeln eller är det en kryssning ändå? Har jag missat nå?