lördag 10 januari 2009

Lyckan e total!!

Receptet jag fick var en succé!! Tackar så pass Io!! Men de enda va nog att antingen e vår ugn superduper effektiv eller så hade jag den nån minut längre än 15 min så den vart int så kladdig.. Men nästan lika god! Vet då på ett ungefär hur länge jag ska ha den nästa gång jag bakar! :)

Ikväll har Kalle & Io en fest i efterskott då Kalle fyllde direkt efter nyår och kanske inte så många va sugna på att ta en ordentlig fylla (hah), och jag kan inte vara delaktig i de roliga som pågår där just nu!!!!! Snacka Häxan Surtant igen! Perkeletto.... Jag vill, jag vill, men kan inte! Nåja, de ska nog tas igen de där.. Och ett litet PS till er 2: om ni vill ha med oss på de ni har planerat så e enda möjligheten för mig 31.1, då e jag för de första långledig (dvs ledig på lö) och för de andra så e jag dessutom barnfri. Så hoppas de inte e för sent, för de sku bli så askul!!

Nu ska de rökas och sen ska jag tillbaka till soffan + täcke+ sjuk karl.

Puss på mun och nyp på stjärten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey!
Det där smaskiga receptet tar man gärna del av..om det går för sig!=)
Måste berätta sen hur huset såg ut efter att ni varit där på tisdag-spännande!
Stora kramen fr knussan i öret