måndag 12 januari 2009

Smart drag..

eller så inte! Har då jobbat med stegring hela dagen.. Fått frossa emellenåt men annars har de nog gått bra, speciellt då de va mkt folk. Men varför gjorde jag egentligen de då kan man ju undra?? Skulle ju borda ha varit hemma och tagit de alldeles lugnt, men jag tänkte att va fan. Nog ska jag väl klara av den här dan om jag så ska måsta stå på huvvet! Men något tack brukar man inte få, men inte har jag samvete att stanna hemma om jag inte har jätte mkt feber, då jag känner att jag sku klara av dagen ändå. Nåja, den tog ju slut iaf! :)

Imorn e jag ledig och ska få frillan fixad. Har ju såna envisa virvlar i nacken och när de blir en viss längd så vill de int alls med mig, och då vill jag int alls med håret. Då får de klippas bort helt enkelt! *Tar en klunk kaffe* Så de ska bli trevligt att få de fixat.. Sen ska vi titta på HUSET! Oj.. Tänk om man blir förtjust i de då..?? Hjälp nästa..?

Nu ska jag sätta på mig fleecejackan och har intagit 2 panadol för en stund sen så kanske de lättar.

Brum-brum!!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Nej sällan man får en klapp på axeln för att man tagit ut sej totalt! Vet precis hur det e. Man vill vara duktig och jobba på bara! Men, försök tänka på att du ska orka vara mamma sen också när du kommer hem :)

Anonym sa...

Man ska int jobba med feber.. de är juh inge bra.. Kram på dig iaf..

Petra sa...

Så e de nog, men då man inte har "mage" att stanna hemma om man int e halvdöd.. Man e ju inte oersättlig på nåt vis, men ändå.. :) Vila och ta de lugnt?? Nej va e de när man har en liten trotsig dam på snart 4 år hemma?? Förstår int va du pratar om Mille.... :) Näe då, hon e nog så go´ min sessa!