söndag 7 december 2008

Födelsedagen

kom och gick.. Har haft mina nära vänner på kaffe å tårta. Men papsen min hade faktiskt glömt bort mig... :( Sen när jag ringer så kommer han på ja just ja, de va ju idag de.. Bra jobbat farsan!! Men han kom ju hit sen iaf.

Igår va vi hela dagen i Uppsala och handla lite julklappar! Hitta ju världens ställe i gränby centrum där de fanns alla fina butiker! Lyckan va total!!! Gina Tricot, H&M, BR leksaker, Guldfynd ja you name it! Jeee! Visste inte vilket håll jag sku gå åt.. :) Fick de jag tänkte åt Julia och lite till. Sen bar de av till Ikea och därefter Ö&B + Flygfyren. Handla riktigt resonligt på Ikea, kan ni tänka er??! Inget extra, bara det man behövde. Va duktiga vi va, gubben och jag! ;)

Julia kom hem idag och med sig hade hon en stoooor julgran som för tillfället står ute på gården.. Hoppas ingen tar den bara för då e julen förstörd! Den ska pyntas sen med de vi hitta i butikerna.. Lite tingel-tangel saknas ännu men de får vi väl köpa på Sparhallen i värsta fall.. Kanske far vi Tillfället å kollar va dom har där först.

Och stackars Marie som har blivit av med sina ägodelar i fredags på arken!! Hur fan kan man va så okänslig att man snor andras väskor!! Men de va ju totalt snatteri eftersom dom t.o.m tog hennes jacka! Tvi för dig som tog den! Hoppas din jul blir bra! :[

Snart blir de att titta på Bones!! Lööv den där serien!!

Vinke vink!

1 kommentar:

Marie sa...

tack gumman.. känns bra att veta att ens vänner bryr sig... tack! Puss