fredag 12 december 2008

Hjärnkontoret stänger..

Attans bananer (föra att citera Julia som citerar sin pappa) va trött i huvudet jag är!!!! Kommer nog att veta vad jag heter imorn efter att ha jobbat 6 dagars vecka... Purjo! Nå, får lite skylla mig själv då jag tog ett pass istället för chifin då hon va bortrest och inte hade ledigt som planerat. Men får trösta mig med att julveckan blir lugn. Blev klart nu att mummi & Ida kommer hit! :) Yeeee!! De ska bli kul!

Sitter och tittar på Idol och de e jävligt jämnt mellan min favvo Kevin och Alice så de kan gå precis hur som helst.. Måste hålla mig vaken så jag vet vem som vinner....

Annars har de inte hänt så speciellt mkt.. Gjorde fina julkort igår som ni får se sen när de dimpar ner i postlådan åt er! ;) Dom blev fort klara; gjorde dom på GeFotos hemsida sent igår kväll och på lunchen vid 13.30 tiden for jag in bara för att kolla ifall dom va klara, och de va dom. Döm till min förvåning!! De gjorde min dag för de har varit en av dom dagarna som man helst kunde ha stannat under täcket! Säkert PMS besvär eller liknande. Julia satte sig lite på tvären och sen när jag kommer med henne till dagis e alla ute, frågar om jag ska klä på henne galonisar så får jag till svar att jag ska fråga Monica, som sprang iväg. Klädde på henne de iaf och sa åt fröken utanför att hon får väl vara ute då tills dom ska in och käka lunch. Hade ju liksom lite bråttom oxå så kunde inte vänta hur länge som helst på att nån skulle komma å säga om hon sku va ute eller inne...

Imorn blir de sista arbetsdagen för den här veckan! Skönt att de inte e lång dag iaf!! Söndag ledig och på må jobb igen.. Men tisdag e jag LEDIG!!!!!

Morjens!

2 kommentarer:

Diana sa...

Jag blir väldigt förvånad ifall Alice vinner. Julkort, ja. D var sånt oxå. Vill inte börja känna av julstressen än =(

Petra sa...

Näe, inte jag heller.. Men vill man posta dom för 0.55€ ska dom skickas senast på må. Så de tänkte bli lite bråttom.. :) Men de gick ju så snabbt alltihopa iaf!