söndag 14 december 2008

Gómorron!!

Kan man nästan säga utan att ha dåligt samvete! Gick liksom och la mig 22.35 igår kväll för jag orkade inte ha ögonen öppna längre.. De va skönt, ända tills karln min kom hem lite över 04 på morgonen och sa att jag sku ta ett kort. Fatta ingenting!!? Vaddå ta ett kort?? Men då sa han att han fått en smäll av en turkjävel (int för att va rasist men jag tycker int om dom där fanskapen som inte kan ta seden dit dom kommer och bara utnyttjar vårt system till max osv) av ingen anledning alls. Jag trodde han hade blivit onödigt arg som han ibland kan bli om han har ont eller bara jävligt trött, men så va de inte. Snutarna hade ju kommit passligt förbi när de hände så lilla turk-jäveln blev omhändertagen! Hihi! Där fick du!!


Igår medan jag va på jobb va Julia & Johnny till ålands museum för att titta på Alfons Åberg. De va roligt tyckte hon, vad annars?! Fick titta på en massa saker dom hade där och åka lite rutschkana. (Lägger bilder i slutet!)


Nu planerade jag att ta en dusch och sen fara till stan och kolla julklappen åt karln min.. De e liksom lite svårt att göra det annars för han e ju sjukskriven och alltid med mig när jag e till stan... :)


Lite bilder för you....










2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Vad bra att ni gick på Alfons-utställningen!

Ville verkligen Julia skulle få chansen att se den. Verkade jättetrevlig.

Ior utan R sa...

tack för besöket idag! =)