lördag 20 december 2008

Holahopp

eller nåt! :) Idag va de då lördag å har jobbat i vanlig ordning.. Hållt på som attan men så e de nån man jobbar med som inte gör så mkt annat än står på sin plats och bara ojar och vojar sig över hur ont man har hit och dit och hur trött man e hela tiden!! ALLA e vi trötta lite nu som då men nog fan måste man sköta sitt arbete ändå! Gah va jag blir putt på såna.....

Idag har jag varit och fixat mina klor (igen jo!) och dom blev så fina så! Jätte nöjd! Tack Gitta! Nu ska jag snart bada lite bastu för jag fryser som bara den då de e så rått väder ute. Sen blir de att svänga sina lurviga på arkens dansgolv med Krista & Gitta. & spelar ju dessutom och de va ett bra tag sen man fick höra dom. Får så mkt minnen från alvas bara.. Saknar de stället nåt fruktansvärt!!!!! Vill ha de tillbaka! Helst NU!!

Nej nu ska jag ta en omgång med bastun!

Inte många dagar kvar nu allihopa! Snart nalkas de jul.... :)

Inga kommentarer: