tisdag 9 december 2008

Grattis

till Kika som fyller år idag!!! Köpte ett fint halsband där de e en rund ring med lite strass-stenar och orden: love believe hope laugh.. Hon blev glad!

Imorn kommer chefen tillbaka från sin minisemester i Lübeck, har varit på julmarknad där. Tror att man skulle ha varit ganska ivrig om man själv hade varit där. Men hon stackaren har blivit sjuk så får se om hon kommer på arbete.. Urranburran!

Å gissa vad då?? Jag har tappat en nagel!!! Idag igen (snacka om tjej-problem)!! Men jag blir ju tokig!! Var inne i mjölkkylen och skulle lyfta en låda som va full m mjölk och så tappar jag taget... AAAAJJJJ va ont de gjorde! Bannade kråksång!! Nåja, de blir lite för G att fixa nu igen då när jag klantar mig så!! :/

Nu ska vi nog bara ta de lugnt och invänta att Julia fröken ska bli trötter.. Sku måsta fara till KappAhl och kolla ifall dom har nåt i luciaväg så hon sku få klä ut sig på torsdag morgon då dom har lucia på dagis. Kl 08.00 ska man infinna sig där oxå... Men de e ju så härligt att se dom små sjunga i kör och gå med sina ljus!!! Men de får bli tills imorn..

Tomtar och troll!

Inga kommentarer: