måndag 8 december 2008

Tröttheten

är över mig som en tung sten.. *gäsp* va trött man kan bli!!! Helt och totalt slut! Har haft en liten fröken som kom miss i nassen krypandes bredvid och rullar runt som bara den, plus att då hamnar jag att ligga mellan två madrasser vilket inte e så skönt... :/ Hoppas hon sover bättre nästa natt. (Hon ligger eller rättare sagt sitter i sängen och sjunger för fulla muggar) Idag frågade hon när de är jul. Hon fick ju så fin klänning av Gitta som hon får ha på sig först på julafton, en svart lite glittrig och röda strumpisar till så blir hon hur söt som helst! Men hon e ju lite otålig.. Som sin mor! :) Har jag rätt eller har jag rätt?!

Nu ska jag seeeeegt hålla mig vaken till kl 22 för då kommer cityakuten och de är ett måste.. Skulle gärna träffa John-Blund redan men jag får skjuta upp de en stund till.

Pussisar!!

Inga kommentarer: