tisdag 16 december 2008

Klappat och klart!

ÄNTLIGEN har jag hittat julklappen åt Gitta som inte e världens lättaste person att hitta nåt åt! Jag tyckte den va jättefin så hoppas hon oxå gillar den och sätter fram den! Men mamsen min har jag ingen aning om vad man ska hitta på.... Men hon får ju sova här och mat på bordet så månne de inte ska räcka? ;) Eikö niin äiti? :)

Försökte sätta en videosnutt där Julia bakar pepparkakor men av nån anledning ville den inte ladda upp?? Så jag gav upp hoppet!! Sätter en som hoppeligen fungerar där hon sätter glasyr på.. Och smakar lite. ;) Hon for till pappa igår så nu hinner jag paketera hennes julklappar utan att hon ska se dom. Och på må tar vi in granen så ska hon få pynta den. Lär bli alla bollar på ett och samma ställe, men vad gör de?! Viktigaste är att hon har skoj!

För att göra de här med Johnnys "olycka" klart så fick han en örfil och inget annat. Så han har inget blått öga eller liknande, hade en rodnad på kinden efter och de va inget spår mera på söndagen. Så va de med de allihopa! :) (Han får så många samtal om de så tänkte bara skriva ner de)

Jultomten Erica va hit med vår julklapp. Hon åker ju till Gambia över jul & nyår så hon har fått köra runt och dela ut lite ikväll. Tackis säger vi! :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara njuta av Julias pepparkakor som blev supergoda!

Snart e de jul... Och kom ihåg: tomtarna tittar bakom fönstren om ni är snälla mot varandra!

1 kommentar:

Anonym sa...

VAIN rauhaa ja rakkautta mun paketteihin :)